Friday, February 01, 2008

Thermostaat ongemak

Ken je dat: ben je heel druk bezig, slaat de verwarming af. Dat doet de verwarming hier altijd als ik goed bezig ben en ik niet aan de verwarming denk. Hij gaat rond 11 uur 's ochtends over op nachttemperatuur, wat stom is. Langzaam krijg ik het dan heel koud. Als ik de kou echt niet meer kan verdragen achter mijn pc, ga ik naar de thermostaat. Dat is vijf stappen lopen. Altijd zie ik dan dat de temperatuur gezakt is tot bijna 60 graden Fahrenheit. Dat is ongeveer 16 graden Celcius. Altijd zet ik de temperatuur vervolgens op 70 graden F. Dat is 21 graden C. Altijd denk ik dan dat ik de thermostaat moet herprogrammeren. Het is idioot dat een thermostaat 11 uur 's ochtends overgaat op nachttemperatuur. Daardoor hebben we 's nachts dagtemperatuur, waardoor we het weer veel te warm hebben in bed. Maar nog nooit is het gelukt om de thermostaat te veranderen. Gewoon, omdat P. en ik altijd denken dat we het straks wel zullen doen.

No comments: