Monday, February 04, 2008

This is Hillary Clinton

zei ze in mijn telefoon. Wauw, Hillary belt me. Sneu als ik ben, was dat toch wat ik dacht. Ook al was het maar een bandje dat werd afgedraaid. Natuurlijk is het een Super Tuesday call, een pr-thing, maar toch. I was impressed. Ze riep me op om te gaan stemmen morgen. Dat mag ik niet, als expat wife. Ik zou wel willen en ik zou twijfelen tussen Hillary and Obama. Maar ik moet zeggen, her call worked. Ik moest toch een paar keer aan haar denken vandaag. Ik moest er zo over denken dat ik erover moest bloggen vanavond. Obama heeft me niet gebeld. Waarom niet, was ook wat ik dacht. 1-0 voor Hillary. Overigens, Hillary belde ons niet zomaar. Om de een of andere reden is ons telefoonnummer opgenomen in de list van the Newton School Department. We krijgen daardoor alle telefoontjes die bestemd zijn voor medewerkers in dit onderwijsdistrict. Waarom we die krijgen weten we niet. Misschien kleven P's jaren in het onderwijs aan hem:-) Anyway, we horen daardoor de automatic calls als schoolmedewerkers wel naar school moeten en kinderen niet vanwege sneeuwval, of als er vergaderingen zijn. Ik vind het wel leuk. Stiekem meer te weten dan de rest. Hillary's call is in dat opzicht de room op de taart!

No comments: